За допомогою цих інструментів важливо говорити клієнту не тільки про те, що він отримає, але і те, що він не отримає.

Формування очікувань


За допомогою цих інструментів важливо говорити клієнту не тільки про те, що він отримає, але і те, що він не отримає.

Коммунікація бренду: вербальні та невербальні засоби.

Очікування клієнта

Перевищення очікувань клієнта

Коли клієнт говорить "Вау!" - це відмінний сервіс

Просто хороший сервіс - це зробити в точності те, що очікує клієнт.

Наша мета - щоб клієнт був у захваті.

Імідж складається з відгуків і рекомендацій.

Вибір людини, в більшій мірі залежить від думки друзів, сім'ї і колег, ніж від інформації, отриманої будь-яким іншим шляхом.

Рівень стандартів. Стандарт надання послуг має перевищувати рівень очікувань.

Зрозуміти потреби → Сформувати очікування → Роз’яснити кожен етап роботи.