За допомогою цих інструментів важливо говорити клієнту не тільки про те, що він отримає, але і те, що він не отримає.
Формування очікувань
- фірмовий стиль
- оформлення
- тон оф войс
- цінова політика
- умови сервісу
За допомогою цих інструментів важливо говорити клієнту не тільки про те, що він отримає, але і те, що він не отримає.
Коммунікація бренду: вербальні та невербальні засоби.
Очікування клієнта
- Якісна послуга
- Після отримання послуги виглядати красивіше і молодше.
- Виглядати престижно, модно, стильно.
- Приємне спілкування та увага до нього.
- Лишитись здоровим після процедури.
- Професійна консультація.
- Професійна допомога.
- Відпочинок, релаксація.
- Цікаві новини, корисна інформація.
- Якісні та корисні косметичні засоби.
- Смачні напої.
Перевищення очікувань клієнта
Коли клієнт говорить "Вау!" - це відмінний сервіс
Просто хороший сервіс - це зробити в точності те, що очікує клієнт.
Наша мета - щоб клієнт був у захваті.
Імідж складається з відгуків і рекомендацій.
Вибір людини, в більшій мірі залежить від думки друзів, сім'ї і колег, ніж від інформації, отриманої будь-яким іншим шляхом.
Рівень стандартів. Стандарт надання послуг має перевищувати рівень очікувань.
Зрозуміти потреби → Сформувати очікування → Роз’яснити кожен етап роботи.